четвер, 16 жовтня 2008 р.

Iм'я

Про що всі питають - так це про ім'я. Поки що нас звуть Малыш Дмитриевич. А також "котеночек", "слоненок" :)
Ми вирішили не поспішати, та зробити зважений вибір. Але як його зробити?
Лише вчора, коли "слоненочек" був спокійний, я дивився в його очі, намагаючись зрозуміти, хто насправді він, яке його ім'я. Реально вибір сильно звузився після цього, я вже поділяю імена на ті, що мені не подобаються, ті що не підходять сину, а також на сірі, темні, світло-сірі та світлі. Чому, наприклад, Андрій - сіре ім'я я вам пояснити не можу, але щось в мені в середині співвідносить погляд малюка, його дії, мої думки, те, як я його сприймаю. І все це мені підказує - Андрій - це сіре ім'я :) (Вибачте Андрії).

Я не вважаю, що як корабель назвеш, так він і буде плавати. Так, тут є доля правди, але більше треба покладатися на свою інтуїцію.

Також, я думаю, не зовсім вірно придумувати ім'я заздалегідь, ще до того як малече народився. Як молодий батько кажу вам, візуальне сприйняття дитини грає важливу роль.

to be continued...

Немає коментарів: